Un cop fet el pretest, ens vam adonar
en consultar les dades, que hi havien pretests de nens i nenes que no
s'havien guardat, degut a la mala connexió a internet que hi havia
un dels dies que vam passar les proves.
Després de passar bé totes les
proves, i assegurar-nos que estaven gravades, vam analitzar les dades
i elaborar els gràfics per tal de veure quins eren els nens i nenes
que tenien millor rendiment i quins eren els que necessitaven dur a
terme l'entrenament glifing, ja que estaven per sota de la mitja de
la classe.
De l'anàlisi cal remarcar:
No
trobem diferències significatives entre les puntuacions obtingudes
pels nens de l'Àngel Guimerà i les obtingudes per la mostra més
ampla estudiada. Malgrat en l’indicador RAN Dibuixos el resultat
obtingut pels nens de l'Àngel Guimerà estan quatre paraules per
minut per sobre la mitjana general, aquesta diferència no és
estadísticament significativa.
Fluència
Fonètica
|
Fluència
Semàntica
|
RAN
Dibuixos
|
Mitjana
|
DS
|
Mitjana
|
DS
|
Mitjana
|
DS
|
P4
Àngel Guimerà |
1,3
|
0,67
|
5,56
|
2
|
31
|
7,89
|
P4
General
|
1,82
|
1
|
4,94
|
2
|
27
|
16
|
Després
de veure els gràfics i els resultats vam extreure:
•
Els
seleccionats,
es troben per sota la capacitat de producció mitjana de la classe
menys dos desviacions típiques en totes les proves passades.
•
En
àrea de risc,
estan en la part més baixa de la distribució en algun dels
indicadors,
•
Els
alumnes més ràpids (per
sobre dos DS) en totes les proves.
•
Els
exclosos,
que no han pogut passar les proves per raons justificades. En aquest cas, 2 nens.
Trobem
10 nens als quals els farem l'entrenament segons les seves
necessitats farem dos grups; el grup FL i el grup FS. Trobem 7 que
presenten problemes de fluència lèxica (grup FL) i 3 amb problemes
de fluència lèxica i semàntica (grup FS).
Un cop realitzades les proves, calia fer una reunió amb les tutores de P4, per tal de veure si els resultats eren pertinents.
Parlant amb les tutores, vam observar que hi havia 4 casos que distaven molt de la realitat que ens marcaven les tutores, de manera que vam tornar a fer les proves als que vam veure pertinents, ja que en mirar les dades que van quedar emmagatzemades al sistema informàtic vam veure que hi havia hagut problemes de connexió. De manera que es va enrederir una mica el projecte, dins del què havia proposat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada